God fortsättning...

God fortsättning på er alla, nu är julen över och ett nytt år med nya möjligheter!!!!

Nyår va ju ett slag för sej själv, förfest i örebro hos martin o där va det fölk och kul hade vi för sen styra mot strömpis för 3 rättersmiddag, o vilken mat.

Förrätt:

Klassiskt gratinerad hummer med en ört/vitlöks-bruschetta. Serveras på en liten
fransk marseille-sallad.

Huvudrätt:
Helstekt oxfilé med tryffelsky, gräddkokta murklor. Serveras med en potatisbakelse.

Efterrätt:
Choklad & Baileys -mousse serverad med vaniljmarinerade skogshallon.

det var ju så gott, kunde ju inte avsluta det gamla året med någe godare, sen bar det av mot dansgolvet o dansa hela natten lång och skåla in det nya året =) det va suuuper kul!!! blev en lååång natt va nog inte hemma i sängen förens 05.30 då va man död, va bara krypa te sängs o sova med R som sällskap =)
Blev några timmars sömn sen hände inte så mkt mer den dagen förens på kvällen då vi bakade pizza o hade film mys, stackars R som hade mig som sovande sällskap =P  blev även bestämt att idag skulle vi göra stenkällegården osäker med åka lite skidor!!!! va redigt sköjj, va ett gäng som åkte, Jag, R hans syster Sofia, hennes kille Fredrik, Krister, Rickard, och så Drängen, de vart en galen dag i backen!!!! Grilla korv och drack varmchoklad!!!! Ska vi göra om fast då kanske dra te Säfsen o åka lite!!!!
O nu sitter man här med stopp i näsan och nyss kört R te rönneshytta för bastu och badtunne bad, kännde inte mej så sugen på det så jag sa att jag kör istället, så nu ska jag bädda ner mej i soffan med popcorn och bara lata mej tils R ringer o ska hem!!! men kan säga att de e inte kul väder o köra i, snöar och är redigt halt ute, men vad gör man inte ;)

Ne sköt om er alla nu och god fortsättning på det Nya Året!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0