Jag lever och är Lycklig!!!!

Yeees jag lever, men bloggen lever knappt!!! Känns som bloggen inte vart prio ett just nu, vet inte vart tiden tar vägen, känns som man jobbar,äter och sover!!! Denna vecka jobbar vi en timma extra med på jobbet =/ gör att jag åker 05.50 hemmifrån är hemma igen 18.30 det är inte kul, men men får se det i pengar så får det gå...
Har man gjort de senaste veckorna... Har gått ifrån singelträsket till att hittat min prins, många fula grodor skulle man pussa på vägen men nu har jag hittat han =) känns såå bra så det känns nästan förbra för att vara sant!!!!Är TOK KÄR!!!! Är lite jobbigt just nu efter det hemska som hände i fredas, men tar en dag i taget och finns där för dig Robin ♥
Annars vet ja inte vad som hänt sen sist.. jobbar mest, i helgen va jag, mina två bröder johan och henrik, henriks tjej sofia, pappa och hans Marie på relaxen på gustavsvik, sen va vi ut och åt mat och avslutade kvällen med bio!!! Va rikigt julklapp, synd bara att Robin inte va med som planerat, men men...
Vet inte vad man ska skiva, känns inte så kul att blogg, har inget att blogga om heller... ända man gör är jobba, jobba o jobba!!! och va kär ;) hihi

Ne ska ta o skutta i säng, klockan ringer 05.00 för en ny arbetsdag!!!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0