4 Mars- vårkänslor

Känns som våren har vart på ingång de senaste dagarna... solen skiner och börjar värma, snön smälter vatten droppar ifrån taken.. det ä underbart!!! *peppar peppar* inge mer snö nu!!!! kan ju inte klaga på att vi inte haft en vit vinter, men nu är det bra och kan smyga iväg och bli vår och sommar!!!!

Imorn är det redan fredag igen, känns som veckorna bara har måndag och fredag...fattar inte vart dagarna tar vägen... bara springer iväg, och i måndas gick jag ifrån provanställd till fastanställd =) känns skönt!!!

helgen bjuder på en hel helg i stugan =) Jag Robin, Lotta och Anderas ska åk aner imorn efter jobbet och bara götta oss, sen på lörda ska vi till boda bog och leka av oss..ska bli kul!!!! Jag och Robin blir kvar ända till söndag, medans Lotta o Anderas åker hem på lörda.. ska bli skönt få komma bort och bara ha mys pys tillsammans ser jag fram imot!!!!

Ne ska ta o packa väskan o ta en dusch!!!

Sköt om er alla!!!


Thailand 2009  älskart.....

Kommentarer
Postat av: Lina

oooh! :D fin klänning!

2010-09-21 @ 10:15:37
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0