Sälen nu är vi här =)

Nu är vi äntligen här i sääälen på ledighet =) såååå underbart skönt, kom upp idag runt 3 tiden fick stugan på direkten, kasta in sakerna bytte om och hoppa i pjäxorna och spände på skidorna och gav oss ut i backen för lite kvällsåkning!!!! såå härligt att bara ge sej ut i backen och bara åka och se solen går ner backom bergen och sååå gött!!!!
Nu sitter vi i stugan och dricker lite gött och kikar lite tv och bara latar oss, i våran stuga är vi 10 personer 8 killar och jag o anna, vet inte hur detta ska gå med 8 härjande killar, men vi får slå näven i bordet och göra oss hörda =P ne men vi kommer ha det sköjj, andra stugan är ju oxå ett gäng så det blir nog en kul helg, ser ut som vi fortsätter resan nästa fredan te parken i motala =) *hoppas hoppas* ska få med mej mammis zeeba med, men det blir nog inte svårt hon är nästan redan nu på ;) 

* Underbart denna vecka jobbade bara 3 dagar, nästa vecka 4 dagar och veckan där på 4 dagar igen sååå gött =)
* Sommartid på söndag =)
* Snön smälter och våren är på G
* Sen är det sommar =)



underbart....

Vart ju gräsänkling mellan tisdagen och onsdan, passade jag på att åka upp te familjen Andersson/Zahedi och hälsade på, vart bjuden på våfflor och det satt helt rätt i magen, sen fick jag även massa cornelia mys, så underbart go hon är och som alltid sommnar hon så skönt i min famn, hon fick min skjal med fransar som favvis som hon tog tag i och gnugga med i ansiktet hon bara låg och mös i min famn, sen slocknade hon så skönt och sussade en stund.... hade det så mysigt, måste bli mer sånt!!! Vankas ju även snart dop för lill tösen med, ska bli kul att gå på!!!!
Mycket dop detta år, först Tage mannens dop, sen för någon vecka sen va vi på Lykkes dop och sen nu i april är det conelias!!!!
Mycket som jag skulle vilja göra, men vet inte hur jag ska få tid...

Ne nu ska jag vara lite social!!!!

P&K på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

underbart vacker bild!



- - - -

ps; har lagt upp en designauktion nu. ursäkta om du inte gilla "spammet" :)

2010-09-25 @ 15:38:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0